18 Şubat 2009 Çarşamba

maç anlatma yerine biraz da maç izleyin...(lütfen)

önceki yazımdan anlaşılacağı üzere fenerbahçe taraftarıyım ama amatör küme maçı olsa izlerim....şu an bordo-gs maçı izliyorum yada izlemeye çalışıyorum...söyleyeceklerim ne maçla ne futbol ile ne galatasarayla ilgili...maalesef televizyonların tecrübeli maç spikerlerinden olan levent özçelik gıyabında Türk maç spikerlerinin geneli ile ilgili....sağolsun levent özçelik yüzünden maçı izlemek hiç zevkli olmuyor...(bence tabi elbet beğenende vardır)pozisyon olduğu anda maç anlatacağı yerde susuyor, maç orta sahada sıradan oynanırken radyodan kalma hastalık olsa gerek maça heyecan vermeye çalışıyor...gol pozisyonu olduğu anda kendi tabiriyle(askerlik arkadaşı olsa gerek) ömer'le sohbet ediyor.ha birde şu futbolcu isimlerini telaffuz anları bilmiyorum bana biraz garip geliyor..sırf bu yüzden fenerbahçe'nin şampiyonlar ligi maçlarını azerbaycan televiziyasından izledim...en azında abartmadan ve güzelce telaffuz ediyorlar.
şu anda da maçta oynamayan nonda yı bordoluları kovalarken gördü sanki:)neyse en iyi si yabancı kanalları bi dolaşmak gerek anlaşılan maçı izleyebilmek için.
tabi bu maça özgü bi durum değil bu...türkiye ligi maçlarında da en az bunlar oluyor..

Hiç yorum yok: