18 Şubat 2010 Perşembe

rövanş

90+1 ve alex kaptan çıkacak, selçuk oyuna dahil olacak.fener turu geçecek skoru almış ki herhalde yürüyerek çıkıyor, bir dakika kalıyor bitmesine maçın. neyse değişiklikten sonra daum'un kafasındaki oluyor galiba ve fener başka gol yemiyor maç sonuna kadar ki bir dakikada.burdan da alex ve daum'un aynı düşüncede olduğu sonucuna varıyorum; bu skor güzel ve rövanşta bu lilei farklı yenerim..iyide kardeşim burda niye atmadınız madem...
madem adama sakat niye oynattınız....
madem vederson sol açıktı bursa maçında niye sol bek oynattınız...
madem özer daha iyi sağ açık niye kurtarıcı olarak topuz'u aldınızı oyuna ve bugüne kadar ki karşılaşmalarda topuz sağ açık oynadı...

biriside şu bilica'ya topu alıp son sürat bodoslama gitmemesi geretiğini anlatasa iyi olacak. ya arkadaş ben sevmezdim aurelyo'u (galiba da sadece ben sevmezdim), ama herkesin sevmesinin bir tek sebebi vardı g.gönül'de, bilica'da, deniz'de, emre'de olmayan o meret topu rakipten sökünce yanındakine vermesi.basit olsa gerek.bırak riski maç spikerlerimizin moda tabiriyle 3. bölgedeki adamlar alsın ve o kaptırılan toplar kalende gol olarak son bulmasın.
bu arada fenere t.direktör kim olsun istersin deseler daum ismini söyler ve severim adamın hocalığını...
ama yaşlandıkça unutkanlık artıyor galiba.neyseki maçlarda oturmuyor da uyumuyor.belkide geçen seneki maçları izlemiş ve aragones gibi uyumayayım diye düşünmüş olabilir.ancak bi işede yaramıyor galiba.olsun sportif direktörümüz var uyarır diye düşünüyorum ama pek konuşmuyorlar anlaşılan.

başkana birileri fısıldasa iyi olacak.seneye üç tane dünya yıldızı değilde ruh transfer etmesi zorunluluk gibi geliyor artık. kazmalık törpülenir ama ruh çağırılarak gelecek gibi görünmüyor bence.

sonradan aklıma geldi inşallah elenmeyiz...

Hiç yorum yok: