26 Ekim 2010 Salı

içime sindiremiyorum.

En son gs derbisinden sonra sonuç iyi idi, kötü idi, futbolu beğendiniz, beğenmediniz ne derseniz deyin ya da bjk'ın kaybettiği hafta gs berberliği fena değil de diyebilirsiniz.ama artık böyle maçlardan sonra şu tvlerdeki absürtlükleri içime sindiremiyorum.kendimi bildim bileli bütün branşlarda feneri sahada yerler, hakaret ederler, döverler sonunda da fenerli yorumcularda dahil olmak üzere bu duruma bir kulp açıklama bulurlar.bizde maçları izlerken ki kızgınlığımızla kalırız.arada bir es kaza fener lehine de hata olursa yıllarca unutmazlar, ve de unutturmazlar.hep ısrarla hatırlatırlar sonuçta fener takımı camiası kavgacı, sempatik olmayan, derin ilişkilerin takımı olur.ama geriye kalanlar camialar Türk sporunun lokomotifi olurlar, iyi ve başarılıdırlar. fener şampiyonlar liginde chealse'e elenir başarısız olur ama elin oğlu cska sofya'ya karşı başarılı olur sanki bana euro kupasını almış gibi yansıtırlar.

ama bütün bunlar gelip dayanıyor yönetim ve teknik direktöre.lütfen konuşturmayın da bizde rahatça izleyelim ve maç geyiğini yapalım arkadaşlarla.o kadar para harcanıyor ama yine de sonunda taraftar harcanıyor.kimse onları düşünmüyor.aziz yıldırım adnan polat ile kol kola. kaya peker, emre belözoğlu gibiler bu takımda.tekrar lütfen diyorum aykut kocaman.konuşturmayın mehmet demirkol gibi yorumcuları.tekrar lütfen diyorum, harcanan ve alınan paraların karşılığını sahada verin ve sahada başarılı olun.çünkü diğer takımlara göre her alanda üçer kat para harcanıyor.son olarak lütfen diyorum aykut kocaman camiadan birisi olarak kendi içimizden gelen adamı eleştirmek zorunda kalmayalım.

2 yorum:

Sıradanbirblog dedi ki...

Bu takım başarılı olucak dostum. Hepimizi çok mutlu edicek.

shadowturk dedi ki...

umarım dediğin gibi olur.taraftar yönetenlerden daha çok istiyor kesin.