5 Nisan 2011 Salı

sporx yorum

sporx sitesinde Objektif değerlendiremiyorlar linkindeki Sağlam: "Objektif değerlendiremiyorlar" başlıklı haberine yorum yazmak ihtiyacı gördüm kendimde ve aşağıdaki yorumu yazdım. sizde bırakın yorumunuzu bence. anlasınlar bırakın izlediği maçı, yönettiği maçı nasıl yorumluyorlar.
"ewet 3 penaltı ve bir kırmızı kart bursa lehine verilmemiş olsaydı ben görürdüm maçtan sonra ne söyleyeceklerini.ewet siyaseti arkasına alan koşuyor ve de güzel konuşuyor.sağ olsun hani fenerli dedikleri medyadaki gs-bjklilerde de takımları sahnede olmadığından, fenerin rakibi kim, haklı haksız bakmadan onu destekliyorlar ve kamuoyuna övmeye devam ediyorlar.kolay gelsin onlara ve fenerli olduğum halde şimdiden trabzonun şampiyonluğunu kutluyorum.çünkü karar verilmiş.üstüne bizim teknik heyet ve yönetiminde hamleleri ile buna yardımcı oluyorlar.
ha bide klüpler birliğine üye olan takımlar.sizlere sesleniyorum. fenerbahçe'nin haklarını kim koruyacak."

Bu yoruma ilave; şampiyonluğa oynayan en son şampiyon bursa kendi sahasından çıkmadı, bide 3 puanı kaçırdık diyorlar, nasıl bir durum anlamadım.bakalım trabzon deplasmanında nasıl oynayacaklar merak içerisindeyim.kadıköyde kaybetmemeye oynayan ve beraber kalan takım, trabzonda kazanmaya oynar ve aynen konya gibi kontradan gol yiyip maçı kaybeder görüşündeyim.sonrada oynadık ve trabzon haketti, hakem süperdi felan yorum yaparlar.kendin çal, kendin oyna.vatandaş da izlesin.
ya konyaya ne demeli, kadıköyde gayet güzel oynamışlar ve de iyi kapanmışlardı.trabzonda yedikleri gol, felaket.ben artık küme düştümde, bari trabzona bir şey olmasın şeklinde ilaç gibi bir gol.bundan sonra fener-trabzon maçları dışında trabzon maçı izlemeyeceğim.
hakem gözlemcisi 8,2 puan vermiş kuddusi müftüoğlu'na.tebrik edip başarılarının devamını diliyorum.gelecekte bir gün dünya kupasında maç yönetir.olmazsa da canı sağolsun.türkiyede önemli takımlara idari menecer de olabilir.dünyada ve türkiyede örnekleri var.
artık seneler önce aziz yıldırım'ın dediği gibi; türkiyede şampiyonluklar sadece sahada kazanılmıyor öğrendim gibi bir açıklaması vardıya.bende inandım buna.ancak sayın fener yönetimine soruyorum, bildikleri bir konuda niye hiç bişi yapmıyorlar ve senelerdir niye hiç kupa alamıyor bu takım.biraz düşünsünler lütfen.buna ilk önerimde klüpler birliğini bıraksın.sonrasını kendisi bilir artık.yoksa sıra kendisine doğru geliyor.

Hiç yorum yok: