8 Mayıs 2011 Pazar

ne mutlu Fenerliyim diyene.

karabük maçı 0-0 devam ederken ve oyunda rölantide pek iyi gitmiyorken yazıya düşündüğüm başlık şampiyonu tebrik edelim-2 idi.aslında hafta içi yukarıdaki başlıkla bir yazı yazmayı düşünmüştüm ama pek vaktim olmadığından kalmıştı.kısmet bütünleşik bir yazıyla bugüneymiş.

hafta içi servisle işe gideriken beşiktaşlı bir arkadaşımla yaptığım diyaloğun sonunda böyle bir şey aklıma geldi.servistekiler bilirler benim futbolla ilgili olduğumu ve fenerbahçeli olduğumu.orta yaşlı karadenizli bir abimiz sordu?ne olacak bu sene, şampiyon olabilecekmisiniz diye.bende kendisine elbette şampiyon olmayı isterim ama pek umutlu değilim dedim.açıklama olarak da, futbolun pek sahada sonuçlandığına inanmadığımı söyledim.bu arada beşiktaşlı arkadaşım, zaten bir çok maçımızı hakemle aldığımızdan bahsetti.kendisine bu sezonki bir kaç hakem hatasıyla puan kaybettiğimiz maçı hatırlattım.hatta bunların içinde hakem hatasına rağmen kazandığımız beşiktaş maçıda vardı.haklı olabileceği bir maçın, fenerin attığı ilk golün ofsayt olduğu gençlerbirliği maçı olduğunu ama bu maçı fenerin iki farkla kazandığını, ancak trabzonun aynı takımı ne tesadüf ilk gölü ofsayt olan, fakat tek farklı kazadığını hatırlattım.fakat zaten tüm fenerin aleyhine olan şeyler umrunda değildi ve normaldi.

ewet karar verdim ve sadri şenere bir defa daha hak verdim.gerçektende ben türkiyenin dörtte birlik dilimine giren taraftaydım ve mutluydum.ne mutlu ki fenerliyim.bu sebeple ülkemizin kurulmasına önderlik eden Mustfa Kemal'i anmadan geçmeyelim.

bu akşama dönersek.Karabük futbol takımını canı gönülden tebrik ediyorum.erkekçe mücadele ettikleri için.yücel ildiz'i tebrik ediyorum.saha kenarda terinin son damlasın kadar futbolcularından çok efor harcadığı ve böyle bir takım ortaya çıkardığı için.ayrıca aynı mücadeleyi trabzon maçında da bekliyorum.seyirciyide tebrik ediyorum.takımlarını güzel bir şekilde destekleri için.ama galiba tezahürat azlığı varki trabzon şampiyodan başka bir tezahüratları anlaşılmadı.buca-trabzon maçını izlemedim ama maçın sonunda gol attıktan sonra dakkasında yemek neyin nesidir anlamadım.ayrıca hocalarının verdiği röportajda açıklıla dediği şu cümle anlamlı bence:1-1'den sonra ya beraberlik için oynayacaktık, yada gol atmak için saldıracaktık.biz ikincisini seçtik:)hoş bu maçı kazansa bile küme düşmesi garanti bir takımın hocası böyle diyor.sanki şampiyonluğa oynuyor.yinede lige renk kattıkları ve bu sene fenere en çok gol atan takım oldukları için tebrik ediyorum.umarım seneye tekrar süper lige dönerler.

Hiç yorum yok: