4 Mart 2018 Pazar

.

23 Aralık tarihinde aşağıdaki Aykut KOCAMAN'ı çok seviyorum AMA... yazısını yazmışım. haftalar geçmiş, hayırlı puan kaybı olmuş gerçekten ve takım öyle yada böyle, tüm rakip ve engel olan bütün etmenlere karşı mücadele vermiş, toparlanmış tepeyle puan farkını kapatmış, kupada avantajı kapmış.  Fakat puan farkı kapanmasına rağmen oynanan top taraftarı pek de memnun etmemiş. İyi yada kötü bu esnada Allah'ı var Aykut hocadan başka kimseyi görmedim açıkcası medyada takımın hakkını savunan. Başkan sağolsın kongre telaşında, yönetimin geri kalanı dalgasında. Saha dışı olumsuzluklara karşı mücadelesinde Aykut hocaya kızmak mümkün mü? Değil elbet ama saha dışı olduğu kadar saha içine de müdahele etse harika olacak, hele ki bugünkü sonuçtan sonra. Tamam herkesi dinledin Valbuena'yı oynattın. Ona rağmen ritim bulamadın gölü yedin. Çömez Okan seni bir değil kaç defa tongaya getirmiş yine akıllanmadın. Geçen sene aynı, bu sene aynı terane. Yutmayın arkadaş aynı zokayı artık. Tamam hakemde kötü. buz gibi golü vermedi, pen6yı çalmadı, adamı atmadı felan felan. Sadece bu maçta olmuyor ki bunlar. Her maç oluyor, artık buna bi reaksiyon verelim ve sende artık bunun olması için biraz değiş. Adı uzun yazamayacağım Roman mıdır nedir. Adam stoper değil.Gazeteci gibi her maçtan sonra güzel analiz ediyorsun. Bireysel hata yaptık, öyle yaptık, böyle yaptık. Evet adam stoper değilim diye bağırıyor her maç hata ve sonucunda gol. Volkan'dan kaleyi alsın diye getirdiniz adam maşallah beni bile artıyor kalede. Ozan'ı şutladın eyvallah ama artık şu göbekte bi vazgeç Topal-J.DeSouza'dan. Yedin iki golü anında yap iki değişiklik bi silkele takımı. Ne bileyim yap bişeyler. Benim gibi maçı kenarda izleme. Bilemiyorum totem mi yapıyorsun, gaipten bi haber mi bekliyorsun ama lütfen bişiler yap ki kalan haftalarda toparla gidişatı. Yoksa artık Konya-İstanbul seferi fırsatı bir defa daha gelmez ayağına.

Hiç yorum yok: