4 Mart 2018 Pazar

transfer vol1

Can sıkıntısı, bilemiyorum kongrede kim başkan olur ama şimdiden transfer listesini vereyim bende, çalışsınlar. Önce hoca konusu. Aykut Kocaman'ı güzel analım hep ama hoca olmayacak belli sonuç ne olursa olsun. Hoca adayım Tuchel. yardımcı olarak Osmanlının hocası İrfan Buz ve sezon sonu Stutgart'daki durumu ne olur ve ayrıca gelirmi bilmem ama Tayfun Korkut. Galiba Avrupa piyasasına hakim yeni bir Terraneo bulmak lazım.

Önce gönderilecekler:Para veren olursa öncelikli satmak yoksa bir şekilde elden çıkarmak şart hepsini.
Kameni, Isla, İsmail Köybaşı, Neto, Skertel, Aatıf, N.Dirar, Her ne kadar taraftar sevsede Guilano, Roman N., J.De Souza, Valbuena, Fernandao, Janssen.

Galiba Soldado haricinde herkesi gönderdim. Onunda fizik durumu pek iyi değil ama yedek forvet olarak kalabilir.
Kalacaklar:
Atsan atılmıyor satsan satılmıyor. Bırakana kadar Volkan diyorum ben. Tabi çok kimsede önce Volkan'ı siler ama daha iyisini bulursan tabi.

Volkan, H.Ali(yedek olarak), Şener(yedek olarak), Ozan Tufan(Alman disiplini ile fayda alınabileceğini düşünüyorum), Elif Elmas, Oğuz Kaan, Alper Potuk, Mehmet Topal(Yedek olarak lütfen),Mehmet Ekici, Soldado(yedek olarak), Salih'e son bir şans. Haricindeki 20 yaşını geçmiş tüm altyapı oyuncularını kiralık yada satılık göndermek ve yeni bir jenerasyon aramak gerekli. Bu seneki kadroya bakıyorum hiç yerli stoper yok. Mecbur kalınca M.Topal'a sarılmışız. Alttan gelenlere biraz güvenmeliyiz galiba.

 ve yeni transferler:aklıma geldikçe ekleyeceğim. Ama prensip olarak sağ ve sol bek illa yabancı ve mümkünse orta yapabilen Brezilyalı. Stoperler sert ve kuzeyli. Göbeğe Josefin daha sert, çabuk ve pas atabileni bir Brezilyalı, forvete de sağlam, hızlı ve golcü yine mümkünse Brezilyalı. Maceraya gerek yok, Brezilyalıdan şaşmamak lazım. Bakınız 10 sene önceki Fenerbahçe, Shaktar, Portekiz takımlarız vs.  Ha bu arada eskiden Almancının iyilerini biz bulup getirirdik. Bu konuda bir adım geride kaldık galiba. Yetenekli genç Almancılara bakmak da takıma katkı sağlar.

Hiç yorum yok: