24 Haziran 2010 Perşembe

istemiyorum

bir fenerbahçe taraftarı olarak istemiyorum. neyi istemiyorsun diyeceksiniz değil mi?pek çok arkadaş web sayfasında, blogunda, haber yorumlarında, forumlarda yazdı.
bir de ben yazayım. bir fazla olsun ne kaybederiz. sonunda, belki başkanın kulağına gider de ilkeli bir klüp kültürü oluşturmak adına bir ilk, başlangıç ve hatta büyük bir adım olur ve taraftar daha bi bağlanır takımına.
ewet kaya peker'i takımda istemiyorum. attığı her smaçtan sonra şöyle bi, tribünlere dönüp attığı alaycı bakışları hiç unutamam. hemen üste para verin ve feshedin sözleşmesini, oynatmadan yollayın lütfen. zaten bu fesih olayları ile ilgili konular sıcakken. nasıl bir takımız anlamadım. bizi istemeyenleri zorla, bir dünya para uğruna ikna edip getiriyoruz, yollamak için daha fazla ödüyoruz. artık sadece para için değil hatta sadece bu takım için oynamak isteyenleri alın o kapıdan içeri.
neyse daha da ilginci, hadi başkan akıl verenleri ne kandı da, peki ya aydın örs'e ne oldu. o niye aldı onu anlamadım. belki de hala haberi yoktur diyelim. belki de ikna etmişlerdir dünya üzerinde şutu olan başka pivot kalmadı diye.

Hiç yorum yok: