7 Aralık 2010 Salı

neven spahija


blogumuzun adından da belli amatörce takip ediyoruz ama taraftarız sonuçta.takımın başarısını istiyoruz.ortada bir başarısızlık olunca da taraftara bazı gerekçeler sunmak lazım.yönetimin son zamanlarda taraftarın gazını alma yöntemi de biliyorsunuz spor klübuyüz biz.ayrıca gerçekten de futbol takımı haricindeki branşlarda bir başarı söz konusu.bunu gerçekleştirenler kimdir bilmiyorum ama başkan galiba o şubeler karışmıyor.ayrıca erkek basketbol takımında ki iyi gidişatı sürdürüp ileri taşıyanların başında da yeni koç gibi geliyor bana.basketbolun tekniğinden taktiğinden anlamam ama bir önceki senenin eurolig şampiyonunu evinde yenebiliyorsan ortada bir gelişme olduğu kesindir.resimde de gördüğünüz gibi ben kendisi shrek karakterine benzettim.kimisine göre abes olabilir ama shrek serisini izledikten sonra çirkin ama canayakın, azimli karakterimizin filme ruh kattığı gibi neven spahija'nın da takıma ruh ve mücadele özelliğini kattığı kesin.sonuç ne olur bilinmez ama uzun vadede (eğer sürdürülebilinirse)bugünkü barcelona futbol takımı gibi uzun vadeli başarılar gelecektir bence.bakalım futbol takımında bunu kim ne zaman sağlayacak merak ediyorum.

Hiç yorum yok: