8 Aralık 2010 Çarşamba

peki ya futbol takımı

neven spahija ve takıma etkisi hakkındaki görüşlerimden sonra asıl merak ettiğim ve başarısını istediğim futbol takımının durumudur. acaba zaten şampiyon takıma gelen ve sonuçtan çok oyun olarak takımı ileriye götürdüğü anlaşılan spahija'nın yaptıklarını aykut kocaman futbol takımında yapabilmişmidir. tamam daha çok kısa bir zaman geçti. istediklerini hagi'nin dediği gibi bir anda yapacak değil ama ünlü Türk deyişi gibi adam olacak çocuk misali sahaya bakmak lazım. ama kendi penceremden olumlu mu diye bakıyorum, pek onu hissetmiyorum. daumdan kalan olumsuzlukları sileceğim, reformlar yapacağım söylemleriyle başlayıp, oyun planından tutunda, oyuncu değişikliklerine kadar (tabi bence) pek bir fark göremiyorum. Üstelik geçen sene daum transfer isterken, bu takıma transfere gerek yok deyip de, sezon başında bi dünya para harcattığı halde bazen daha da kötü. alman hocanın yanındaki koch sayesinde hiç olmazsa kondisyonu sanki daha iyiydi takımın. ama şimdi maçlar zor bitiyor. e ne olacak arkadaş eş dost teknik ekip kurulursa bu kadar diyorum ben. uzaklara gitmeye gerek yok basketbol takımına bakıp, hiç olmazsa Aydın Örs'ün üstlendiği misyonu(yani geçen sene kendisinin yapması gereken görevi) üstlenecek hem teknik anlamda hem de takıma ağabeylik anlamında bir şahsiyet getirilseydi en başa, kötü mü olurdu. tamam önceki senelerden farklı küçük diye nitelendirilen takımları yenmişiz. yenmişiz ama bulduğumuzdan daha çok pozisyon vermişiz. yoksa niye oturup bişeyler karalayayım. yoksa hep diyorum, zamanında beşiktaşlıların gordan milne'yi, machester united'lıların alex ferguson'u beklediği gibi bizde mi bekleyelim. yoksa, bitmiyor valla maçlar aykut hocam. iptal edecem sonunda digitürkü.

Hiç yorum yok: