28 Eylül 2010 Salı

mustafa denizli.

eğerki tvlere yorum yapan bir gazeteci olsam ve birisi gelip bana sorsa bjk'nin en iyi transferi kim dese ben Querasma veya Guti demem. başlıktaki ismi söylerdim. niye derseniz, lig tv'de maratonu izlemek yeterli bence. yanında da guya fenerli olan Şansal Büyüka ile program yapıyor ama nasıl kamuoyu oluışturulur, eleştiriler gögüslenip olumlu hale çevirilir, maç içerisinde tartışmalı pozisyonlar lehine yorumlanır çok güzel yapıyor. ama fenerbahçe maçlarından sonra olumlu her durum krtik edilip tartışalacak duruma getirilir yapıyor. tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum ve bizim yöneticiler gibi ancak izleyebiliyorum. birde geçen sezon yayın ihalesinden sonraki opereasyonu aziz yıldırım yaptırmıştı. nasıl bir operasyonsa herkes bütün tvleri dolaşıp fenere vurmayı sürdürüyorlar.

Hiç yorum yok: