21 Eylül 2010 Salı

transfer

futbolu takip eden kime sorsanız bir takım kurar kendisine göre.ama hiç bir zaman o takımın kurulamayacağını da bilir.ben olsam şöyle yapardım der.işte ben de, ben olsam şöyle transfer yapardım dedim.tabi bu liste izlediğim her maçta değişiyor ama son bir kaç senedir televizyondan gördüğüm kadarıyla ve takımın ihtiyacı olan bölgelere göre oluştu ve en azından bazıları alınırsa bile ve etrafına mevcut işe yarar türk futbolcular serpiştirilirse sanki daha dengeli ve iyi bir takım en kısa zamanda meydana çıkar gibi geliyor bana.ne dersiniz.
hoca adayları:Manuel Pellegrini, Martin O'Neill,Mirko Slomka,Jürgen Klopp
futbolcular:Miguel Torres Gómez(getafe),Stephen Ireland(aston villa),Richard Dunne(aston villa),Demichelis,Daniel Agger,Ömer Toprak(freiburg),İlkay Gündoğan(nuremberg),Mehmet Ekici(nuremberg),Sezer Öztürk(eskişehir),Johan Elmander,Nuri Şahin,Malik Fathi,Ricky van Wolfswinkel(Utrecht),Ruud van Nistelrooy,Chinedu Obasi(Hoffenheim).
tabi bu arada eldeki yabancılardan bir çoğuda gitmesi durumunda.zaten fenerdeki yabancı futbolcuların çoğu cebi için için buraya katlanıyor.takımı için oynayan kalmadı gibi görünüyor dışarıdan.artık bu sene geçti.bu sene performanslar takip edilir ve belki sadece stoch ve niang kalır gibi geliyor.gerisi artık yollansa ve sıfırdan neşter vurulsa, aykut hocanın demogojilerinden de kurtulmuş oluruz.ayrıca gelecek yeni hocanın yanına kaliteli, tecrübeli, ligimiz iyi bilen ekip şart.yoksa adam tek başına rezil ve zengin olur gider.

Hiç yorum yok: